Nowości  Reklama  Pozycjonowanie    
 

Marketing w wyszukiwarkach > Linki sponsorowane skuteczne przy nastawieniu na efekt

2006-07-31 Linki sponsorowane skuteczne przy nastawieniu na efekt

74,9% firm w Niemczech, które wykorzystują performance marketing (marketing nastawiony na efekt) wykorzystuje Google AdWords lub inne możliwości reklamy w wyszukiwarkach.

Wśród badanych firm:

Dodatkowo badanie wykazało, że programy partnerskie i strony produktowe odgrywają bardzo małą rolę w przypadku firm działających na rynku B2B.

W przypadku firm z relatywnie mniejszym budżetem częściej stosowane są linki sponsorowane lub pozycjonowanie (SEO), podczas gdy firmy z dużymi budżetami relatywnie częściej wykorzystują kampanie banerowe. Obowiązuje tutaj zasada: im wyższy budżet, tym większa gotowość inwestycji w budowę wizerunku marki.

Badanie przeprowadzone zostało w Niemczech, przez niemiecką agencję explido WebMarketing. Wyniki badania pozyskane zostały z wypełnionych ankiet od 247 firm.

Marketing w wyszukiwarkach na serwisach społecznościowych: