Marketing w wyszukiwarkach |
||
Nowości Reklama Pozycjonowanie |
Marketing w wyszukiwarkach > Linki sponsorowane skuteczne przy nastawieniu na efekt 2006-07-31 Linki sponsorowane skuteczne przy nastawieniu na efekt74,9% firm w Niemczech, które wykorzystują performance marketing (marketing nastawiony na efekt) wykorzystuje Google AdWords lub inne możliwości reklamy w wyszukiwarkach.Wśród badanych firm:
Dodatkowo badanie wykazało, że programy partnerskie i strony produktowe odgrywają bardzo małą rolę w przypadku firm działających na rynku B2B. W przypadku firm z relatywnie mniejszym budżetem częściej stosowane są linki sponsorowane lub pozycjonowanie (SEO), podczas gdy firmy z dużymi budżetami relatywnie częściej wykorzystują kampanie banerowe. Obowiązuje tutaj zasada: im wyższy budżet, tym większa gotowość inwestycji w budowę wizerunku marki. Badanie przeprowadzone zostało w Niemczech, przez niemiecką agencję explido WebMarketing. Wyniki badania pozyskane zostały z wypełnionych ankiet od 247 firm.
|