Nowości  Reklama  Pozycjonowanie    
 

Marketing w wyszukiwarkach > Wyszukiwarka na stronę w systemie Adkontekst

2007-03-08 Wyszukiwarka na stronę w systemie Adkontekst

System reklamy kontekstowej Adkontekst został wzbogacony o Search Adkontekst - moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę internetową.

W module tym wyświetlane są reklamy kontekstowe (linki sponsorowane). Narzędzie umożliwia generowanie przychodu właścicielom serwisów internetowych oraz powiększa zasięg reklamowy wyszukiwarki NetSprint i systemu Adkontekst.

Wdrożenie modułu Search Adkontekst polega na wklejeniu na swojej witrynie automatycznie wygenerowanego kodu wyszukiwarki, dostosowanego do wyglądu graficznego witryny internetowej. Linki sponsorowane wyświetlane są, gdy internauta wpisze w okno wyszukiwarki konkretną frazę lub słowo kluczowe aktywujące reklamę. Reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie w reklamę.

Obecnie w należącym do Wirtualnej Polski i wyszukiwarki NetSprint systemie Adkontekst jest ponad 500 podmiotów, które wyświetlają reklamy na blisko 70 tys. unikalnych domen. Zasięg miesięczny Adkontekstu - wg październikowego badania Megapanel PBI/Gemius - wyniósł 80,32%, co oznacza skuteczne docieranie z przekazem reklamowym do 10,2 mln. internautów.

"Dzięki modułowi Search Adkontekst Linki Sponsorowane wyświetlane będą na większej liczbie popularnych i opiniotwórczych serwisów. Wdrożenie nowej funkcjonalności powinno przyczynić się do wzrostu zasięgu wyszukiwarki NetSprint, który aktualnie wynosi 34,41%." - powiedział Łukasz Ciechanek, menadżer systemu Adkontekst w NetSprint.

Marketing w wyszukiwarkach na serwisach społecznościowych: